Το νέο Renault Megane αποκτά το προσωνύμιο E-Tech και αλλάζει τελείως προσανατολισμό, πλέον είναι crossover και αμιγώς ηλεκτρικό. Το Megane E-Tech βασίζεται σχεδιαστικά αρκετά στο πρωτότυπο Megane eVision και χρησιμοποιεί την πλατφόρμα CMF-EV, που χρησιμοποιεί και το Nissan Ariya, ενώ θα είναι το πρώτο μοντέλο της Renault το οποίο θα φέρει το νέο λογότυπο Nouvel R.
Το Megane E-Tech έχει συνολικό μήκος στα 4.210mm, πλάτος στα 1.780mm, ύψος στα 1.500mm και το μεταξόνιό του είναι στα 2.700mm. Οι βασικές του εκδόσεις είναι εξοπλισμένες με τροχούς των 18in, ενώ οι πιο ακριβές με 20in. Χαρακτηριστικά είναι τα Full-LED πίσω 3D φώτα, οι δίχρωμες εισαγωγές στον μπροστά προφυλακτήρα, το coupe σχήμα της οροφής, αλλά και τις flat χειρολαβές στις θύρες.
Ένας ηλεκτροκινητήρας έχει αναλάβει την κίνηση του Megane E-Tech, ο οποίος είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις, στην πρώτη αποδίδει 130Ps και 25,5kgm ροπής και στην δεύτερη 218Ps και 30,6kgm. Η ισχυρή έκδοση μπορεί να επιταχύνει σε 7,4sec για τα 100km/h, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160km/h. Η συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου ζυγίζει 395kg και είναι κατασκευασμένη από την LG. Στην πρώτη έκδοση η μπαταρία έχει 40kWh χωρητικότητα και στην δεύτερη 60kWh, με την αυτονομία στην πρώτη περίπτωση να είναι στα 299km και στην δεύτερη στα 470km, κατά τα πρότυπα του WLTP. Σύμφωνα με την Renault η έκδοση με την μπαταρία των 60kWh μπορεί να ανακτήσει μέσα σε 30 λεπτά ενέργεια ικανή για να μετακινήσει το αυτοκίνητο για 399km, με την χρήση ταχυφορτιστή των 130kW, ενώ σε wallbox των 7,4kW η διαδικασία για την ίδια αυτονομία χρειάζεται 8 ώρες.
Το κέντρο βάρους του Megane E-Tech έχει κατέβει κατά 90mm, εξαιτίας της τοποθέτησης της μπαταρίας στο πάτωμα του αμαξώματος, ενώ το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου φτάνει τα 1.624kg. Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα McPherson εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω και υπόσχεται άνετες μετακινήσεις, οι οποίες οφείλονται και στο Cocoon Effect Technology που έχει αναπτύξει η Renault. Τα modes οδήγησης που έχει στη διάθεσή του ο οδηγός είναι τα Eco, Comfort, Sport και Μy Sense. Στο εσωτερικό συναντάμε το OpenR cockpit, το οποίο χρησιμοποιεί έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3in και μια οθόνη αφής των 12in για τις ακριβές εκδόσεις ή των 9in για τις entry level, αμφότερες τοποθετημένες στο κέντρο του ταμπλό.
Ο επεξεργαστής που χρησιμοποιεί το infotainment είναι ένας Qualcomm Snapdragon με το λειτουργικό σύστημα να είναι το Android Automotive Operating System, το οποίο χρησιμοποιεί τα Google Services. Ο χώρος αποσκευών των 440lt έχει έναν έξτρα αποθηκευτικό χώρο των 22lt στον οποίο αποθηκεύονται τα καλώδια φόρτισης, ενώ μέσα στην καμπίνα υπάρχουν αποθηκευτικοί χώροι των 30lt σε διάφορα σημεία, μαζί με θύρες USB Type C. Η παραγωγή του Megane E-Tech θα γίνεται στο εργοστάσιο ElectriCity στην Βόρειο Γαλλία, με τις παραγγελίες του μοντέλου να ξεκινάνε τον Φεβρουάριο του 2022 και τις πρώτες παραδόσεις να γίνονται τον Μάρτιο της ίδιας χρονιάς.