Η νέα Porsche Cayenne Turbo GT είναι εξοπλισμένη με έναν bi-turbo V8 των 4.0lt που αποδίδει 640Ps με 86,7kgm ροπής και μεταδίδει την κίνηση στους τέσσερις τροχούς, συνδυαζόμενος με ένα αυτόματο κιβώτιο Tiptronic των οκτώ σχέσεων.
Ο κινητήρας χάρη στο νέο στρόφαλο, τα ανασχεδιασμένα turbo, τις βελτιώσεις σε εισαγωγή και intercooler και την εξάτμιση τιτανίου, αποδίδει 90Ps και 8kgm ροπής επιπλέον σε σχέση με την Cayenne Turbo Coupe, ενώ το κιβώτιο έχει δεχθεί αναβάθμιση προκειμένου να κάνει πιο γρήγορες αλλαγές.
Επιπλέον η TCU έχει αναβαθμισμένο λογισμικό, ενώ έχει τοποθετηθεί και έξτρα σύστημα ψύξης. Η ανάρτηση έχει διαφορετική ρύθμιση σε σχέση με την Turbo Coupe όντας κατά 15% σκληρότερη και πλέον η Turbo GT είναι χαμηλότερη κατά 17mm, ενώ οι μπροστά τροχοί έχουν επιπλέον αρνητικό camber κατά 0,45ο.
Επίσης αναβαθμισμένο είναι το torque vectoring, με την Cayenne Turbo GT να χρησιμοποιεί το Porsche Active Suspension Management, το Dynamic Chassis Control, τετραδιεύθυνση και Power Steering Plus. Η Turbo GT χρησιμοποιεί ζάντες των 22in με ελαστικά Pirelli P Zero Corsa και κεραμικούς δίσκους σε διάσταση 440mm εμπρός και 410mm πίσω.
Εκτός από το ότι χρειάζεται μόλις 3,3sec για να επιταχύνει από στάση στα πρώτα 100km/h και εκτός από την τελική της ταχύτητα που είναι στα 300km/h, η Cayenne Turbo GT είναι και το ταχύτερο SUV που γύρισε την πίστα του Nurburgring σε 7:38.9, στα χέρια του οδηγού δοκιμών της Porsche Lars Kern. Ο χρόνος που πέτυχε ο Kern είναι ταχύτερος κατά 4sec με αυτόν που είχε το Audi RS Q8.
Εμφανισιακά η Cayenne Turbo GT έχει ανασχεδιασμένο μπροστινό προφυλακτήρα, καθώς και carbon πλαϊνές ποδιές, carbon αεροτομή, carbon diffuser και carbon οροφή. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν οι επενδύσεις από Alcantara, ενώ υπάρχουν τέσσερα καθίσματα.