Το πρώτο μοντέλο της σειράς Ζ βγήκε από την γραμμή παραγωγής το 1969 και μέχρι σήμερα έχουν πουληθεί πάνω από 1.800.000 μοντέλα του. Η έβδομη γενιά της σειράς Ζ της Nissan βρίσκεται πλέον ανάμεσά μας, προσαρμοσμένο στην σύγχρονη εποχή και με έναν ξεκάθαρα οδηγοκεντρικό χαρακτήρα.
Το σχήμα του Nissan Z διαθέτει αρκετά ρετρό στοιχεία, έχει ένα μακρύ καπό, φουσκωμένα φτερά, μια μικρή διακριτική αεροτομή στο πίσω μέρος, δύο απολήξεις αριστερά και δεξιά για το σύστημα εξαγωγής, ενώ στο μπροστά μέρος ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα, καθώς και τα LED φώτα που θυμίζουν το 240ΖG. Ο κινητήρας είναι ένας bi-turbo V6 των 3.0lt που αποδίδει 400Ps και 48,4kgm ροπής και προέρχεται από το Infinity Q60 Coupe. Επιπλέον ο κινητήρας του Nissan Z έχει 68Ps παραπάνω σε σχέση με τον αντίστοιχο V6 των 3.7lt του 370Ζ.
Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο των έξι σχέσεων, διαθέτει rev-matching ενώ ο άξονας μετάδοσης είναι από carbon. Εκτός από το χειροκίνητο κιβώτιο, υπάρχει διαθέσιμο και ένα νέο αυτόματο των εννέα σχέσεων, το οποίο έχει δύο προγράμματα λειτουργίας, το standard και το sport.
Η ακαμψία του αμαξώματος έχει βελτιωθεί, όπως και το σύστημα διεύθυνσης που έχει ηλεκτρική υποβοήθηση. Το μπροστινό σύστημα ανάρτησης αποτελείται από αλουμινένια διπλά ψαλίδια, τα οποία χρησιμοποιούν νέας σχεδίασης αμορτισέρ με μεγαλύτερη διάμετρο από τα αντίστοιχα του 370Ζ, τα οποία έχουν κατά 20% μειωμένη δύναμη απόσβεσης με αποτέλεσμα την βελτίωση της άνεσης, ενώ επιπλέον έχει αυξηθεί η γωνία caster για καλύτερη σταθερότητα του αυτοκινήτου όταν κινείται στην ευθεία.
Η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου εξαιτίας όλων των παραπάνω επεμβάσεων είναι κατά 13% καλύτερη σύμφωνα με την Nissan. Δυστυχώς όμως το Nissan Z δεν θα εισαχθεί στην αγορά της Ευρώπης και θα πουληθεί κατά κύριο λόγο στην αγορά της Ιαπωνίας και των Ηνωμένων Πολιτειών.