Επίσημο: Νέα Mercedes-AMG SL

Επίσημο: Νέα Mercedes-AMG SL

Εδώ και επτά δεκαετίες η Mercedes-Benz SL-Class αποτελεί ένα από τα κορυφαία Gran tourer στον πλανήτη. Στην 7η γενιά της, μετονομάζεται σε Mercedes AMG SL, προκειμένου να ενισχύσει την παρουσία της στην τεράστια γκάμα μοντέλων της Γερμανικής φίρμας. Η νέα Mercedes-AMG SL με κωδική ονομασία R232 βασίζεται σε ένα νέο υβριδικό αλουμινένιο πλαίσιο που προσφέρει σημαντικά αυξημένη ακαμψία σε σχέση με την απερχόμενη SL η οποία χρησιμοποιούσε την πλατφόρμα MRA (Modular Rear Architecture) της Mercedes-Benz. Η ακαμψία σε εγκάρσιες δυνάμεις είναι κατά 50% υψηλότερη σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, με τη διαμήκη ακαμψία να είναι υψηλότερη σε ποσοστό 40%. Το νέο πλαίσιο έχει βάρος 270kg και χαμηλότερη έδραση για τον κινητήρα και τον άξονα μετάδοσης συντελώντας σε ένα συνολικά μειωμένο κέντρο βάρους του οχήματος.

Επίσημο: Νέα Mercedes-AMG SL 

Top model

Το νέο μοντέλο υιοθετεί μια εντελώς νέα και άκρως δυναμική εμφάνιση. Παρά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο φέρει συγγένεια στην AMG GT Roadster, οι σχεδιαστές κατάφεραν να της δώσουν μία εντελώς διαφορετική σιλουέτα. Τα μπροστινά φανάρια full LED παραπέμπουν στα αντίστοιχα της CLS, ενώ η μεγάλη μάσκα «Panamericana» της AMG με τις περσίδες που ανοίγουν και κλείνουν αναλόγως με τις απαιτήσεις ψύξης του κινητήρα δίνει μία ξεκάθαρη και δυναμική υπόσταση. Για να περιοριστούν τα φαινόμενα ανύψωσης του μπροστινού μέρους στις υψηλές ταχύτητες, η Mercedes-AMG εφοδίασε τη νέα SL με ενεργή μπροστινή αεροτομή η οποία είναι κατασκευασμένη από carbon και επεκτείνεται αυτόματα προς τα κάτω κατά 40mm σε ταχύτητες άνω των 80km/h. Αντίστοιχα, στο πίσω μέρος υπάρχει μία ακόμα ενεργή αεροτομή που λειτουργεί με την ίδια φιλοσοφία, ενισχύοντας την κάθετη δύναμη. Η διαφορά της σε σχέση με την εμπρόσθια είναι ότι αναπτύσσεται σε 5 διαφορετικά στάδια.

Επίσημο: Νέα Mercedes-AMG SL

Για πρώτη φορά μετά την τέταρτη γενιά SL (R129), η Mercedes-Benz επιστρέφει στη λύση της softop ή υφασμάτινης οροφής. Η νέα μαλακή υφασμάτινη οροφή, φέρει τριπλή επίστρωση, ζυγίζει 21kg λιγότερα από τη μεταλλική οροφή της τελευταίας γενιάς, αναδιπλώνεται «χειροκίνητα» μέσω ενός διακόπτη στην κεντρική κονσόλα ή αυτόματα μέσω της οθόνης του συστήματος πολυμέσων μέσα σε μόλις 15sec με ταχύτητες που δε ξεπερνούν τα 60km/h. Από πλευράς διαστάσεων η νέα SL έχει μεγαλώσει αρκετά. Το μήκος της φθάνει τα 4.705mm, το πλάτος τα 1.915mm και το ύψος τα 1.359mm, τιμές αυξημένες σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο κατά 88, 38 και 44mm αντίστοιχα. Το μεταξόνιο δε, έφθασε τα 2.700mm όντας μεγαλύτερο κατά 117mm. Η σημαντική αύξηση των διαστάσεων έδωσε τη δυνατότητα στους σχεδιαστές και τους μηχανικούς της Γερμανικής φίρμας να δημιουργήσουν δυο επιπλέον θέσεις στην καμπίνα αν και το πιο πιθανό είναι να μπορούν να φιλοξενήσουν είτε παιδιά είτε πολύ μικρόσωμους επιβάτες. Στον αντίποδα, έχει μειωθεί αισθητά η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών, προσφέροντας μόλις 240lt με κλειστή οροφή και 213lt όταν η οροφή είναι αποθηκευμένη.

 Επίσημο: Νέα Mercedes-AMG SL

Business class

Στο εσωτερικό η υψηλή τεχνολογία και η εξαιρετική προσοχή στην λεπτομέρεια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της νέας SL. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει μία οθόνη 11,9in που μπορεί να αλλάξει γωνία θέασης (από 12 έως 32 μοίρες) και διαθέτει το ανανεωμένο σύστημα ενημέρωσης και επικοινωνίας MBUX της Mercedes-Benz. Ο οδηγός έχει στην διάθεση του ακόμα μία οθόνη 12,3in η οποία αλλάζει διάταξη και ενδείξεις ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης. Ανάλογα με την έκδοση οι επενδύσεις μπορεί να είναι από πολυτελές δέρμα ή συνδυασμό δέρματος-alcantara, και οι ενθέσεις του ταμπλό από αλουμίνιο ή carbon-fiber.

Last V8 Hurrah

Κάτω από το καπό, κρύβεται o twin-turbo V8 κινητήρας 4 λίτρων, ο οποίος ανάλογα με την έκδοση αποδίδει 476 ή 585Ps. Η αρχική SL55 4Matic+ αποδίδει 476Ps με 71,3kgm ροπής, ενώ η ισχυρότερη SL63 4Matic+ αποδίδει 585Ps και 81,5kgm ροπής. Τα πρώτα 0-100 km/h από στάση επιτυγχάνονται σε 3,9sec και 3,6sec αντίστοιχα, με την τελική ταχύτητα να φθάνει τα 295 και 315 km/h. Και στις δύο εκδόσεις η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 9 σχέσεων με μετατροπέα ροπής AMG SpeedShift MCT.

Επίσημο: Νέα Mercedes-AMG SL

Η νέα Mercedes-AMG SL εξοπλίζεται με την ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση AMG Active Ride Control με διπλά ψαλίδια μπροστά και διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω, αλλά και σύστημα τετραδιεύθυνσης, όπου οι πίσω τροχοί στρίβουν σε αντίθετη φορά από τους μπροστινούς με ταχύτητες έως 10km/h για περισσότερη ευελιξία, και στην ίδια φορά σε ταχύτητες άνω των 100km/h, για βελτιωμένη σταθερότητα.

Επίσημο: Νέα Mercedes-AMG SL

Η νέα SL εξοπλίζεται προαιρετικά με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και πίσω από τους τροχούς των 20-21in κρύβεται ένα σύστημα πέδησης με εξαπίστονες δαγκάνες σε όλους τους τροχούς με δίσκους διαμέτρου 390mm μπροστά και 360mm πίσω, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει η επιλογή για κεραμικούς δίσκους 402 και 360mm αντίστοιχα. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τα προφίλ οδήγησης Slippery, Comfort, Sport, Sport+ και Individual, ενώ η SL63 είναι εφοδιασμένη με το επιπλέον προφίλ Race.