Η Maserati αποκάλυψε την αναμενόμενη Grecale, το δεύτερο SUV της ιστορίας της, το οποίο θα κυκλοφορήσει μέσα στην χρονιά που διανύουμε και θα είναι διαθέσιμο με πολλές επιλογές όσων αφορά τους κινητήρες που θα την εξοπλίζουν. Η Grecale καλείται να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως η Porsche Macan, η Jaguar F-Pace και η BMW X3 και τοποθετείται κάτω από την Levante. Το μήκος της φτάνει τα 4.859mm, το πλάτος τα 1.979mm και το ύψος τα 1.659mm, με το μεταξόνιο να είναι στα 2.901mm. Το design της δεν ξεφεύγει ιδιαίτερα σχεδιαστικά με τα μπροστά φώτα να θυμίζουν πολύ έντονα αυτά του… Ford Puma και το πίσω μέρος της την Macan!
Η Grecale θα είναι εξοπλισμένη με το σύστημα ευστάθειας και ελέγχου Vehicle Dynamic Control Module ή αλλιώς VDMC που είδαμε για πρώτη φορά στην MC20. Όλες οι εκδόσεις θα χρησιμοποιούν το αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων της ZF και θα ονομάζονται GT, Modena και Trofeo, με μία επιπλέον, την PrimaSerie η οποία θα είναι launch edition. H GT και η Modena θα είναι εξοπλισμένες με τον τετρακύλινδρο turbo κινητήρα των 2.0lt που θα αποδίδει 300Ps στην πρώτη και 330Ps για την δεύτερη, με την ροπή να διαμορφώνεται και για τις δύο εκδόσεις στα 45,9kgm μεταξύ 2.000rpm και 5.000rpm. Ο κινητήρας σε αυτές τις δύο εκδόσεις θα χρησιμοποιεί ένα ήπια υβριδικό σύστημα των 48V, που αποτελείται από ένα belt-driven generator και μια μικρή σε μέγεθος συστοιχία μπαταριών. Η GT χρειάζεται 5,6sec για το 0-100km/h, ενώ η Modena 0,3sec λιγότερο, με την τελική ταχύτητα και για τις δύο να ορίζεται στα 240km/h. Η Trofeo θα είναι στην κορυφή της γκάμας, αφού θα χρειάζεται μόλις 3,8sec για να πιάσει τα πρώτα 100km/h από στάση, με την τελική της να είναι στα 285km/h. Κάτω από το καπό της κρύβεται ένας twin turbo V6 των 3.0lt που αποδίδει 530Ps και 63,2kgm ροπής μεταξύ 3.000rpm και 5.500rpm. Τόσο η Trofeo όσο και η Modena θα έχουν φαρδύτερο μετατρόχιο πίσω κατά 34mm. Η Trofeo επίσης θα είναι εξοπλισμένη με εξαπίστονες εμπρός και τετραπίστονες δαγκάνες πίσω της Brembo, καθώς και με αερανάρτηση στον στάνταρ εξοπλισμό της και ως επιλογή για τις υπόλοιπες, που θα της επιτρέπει να ρυθμίζει το ύψος της κατά 30mm προς τα επάνω και κατά 30mm προς τα κάτω, μέσω έξι προεπιλεγμένων θέσεων.
Την γκάμα θα την ολοκληρώσει η Grecale Folgore, μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία θα εμφανιστεί μέσα στο 2023, η οποία παράλληλα θα είναι και το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Maserati, το οποίο όμως δεν θ χρησιμοποιεί την πλατφόρμα SLTA EV της Stellantis, αλλά την υπάρχουσα της Grecale που θα είναι κατάλληλα τροποποιημένη. Το μόνο στοιχείο που έχει ανακοινωθεί αναφορικά με την Folgore είναι πως θα χρησιμοποιεί μια συστοιχία μπαταριών των 105kWh και ότι η ροπή του κινητήρα θα φτάνει τα 81,5kgm.