Η αλήθεια είναι πως ο κινητήρας της δεν έχει καμία διαφορά από την Huracan EVO, αφού και αυτός αποδίδει 640Ps, αλλά λιγότερη ροπή, στα 58kgm έναντι των 61,1kgm της EVO. Η διαφορά μεταξύ των δύο μοντέλων είναι πως η STO είναι αποκλειστικά πισωκίνητη, αλλά και κατά 43kg ελαφρύτερη από την Performante.
Χάρη στα παραπάνω χαρακτηριστικά, η Huracan STO χρειάζεται μόλις 3sec για να επιταχύνει από στάση για τα 100km/h και 9sec για τα 200km/h, η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 310km/h, ενώ για το 100-200km/h χρειάζεται 6sec.
Η Lamborghini αναβάθμισε την αεροδυναμική και το βάρος της Huracan STO βελτιώνοντας πολλά σημεία της, όπως για παράδειγμα το μπροστά καπό το οποίο πλέον είναι ένα ενιαίο κομμάτι μαζί με τα μπροστινά φτερά και τον προφυλακτήρα. Παράλληλα στο μπροστινό μέρος υπάρχει ένα splitter που κατευθύνει τον αέρα κάτω από το αμάξωμα και προς το πίσω diffuser.
Τα πίσω φτερά κατευθύνουν ένα μέρος της ροής του αέρα προς τον κινητήρα, έχοντας παράλληλα κατά 30% βελτιστοποίηση στην αεροδυναμική τους. Αντίστοιχα βελτιωμένη είναι και η ροή του αέρα στο καπό του κινητήρα. Νέας σχεδίασης επίσης είναι η αεροτομή στο πίσω μέρος, καθώς και οι αεραγωγοί των φρένων CCM-R, τα οποία έχουν κατασκευαστεί από την Brembo.
Το συνολικό βάρος της STO φτάνει τα 1.339kg, ενώ σε σχέση με την EVO έχει κατά 37% βελτιωμένη αεροδυναμική και κατά 53% μεγαλύτερο downforce. Παράλληλα, έχει αυξημένο μετατρόχιο, σκληρότερη ανάρτηση, πιο άμεσο τιμόνι, καθώς και βελτιωμένο ήχο από τον κινητήρα.
Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία modes οδήγησης, το STO το οποίο είναι για οδήγηση στον δρόμο, το Trofeo για οδήγηση στην πίστα και το Pioggia για οδήγηση στην βροχή, με το traction control και το ABS να συνδυάζονται ιδανικά για να υπάρχει πρόσφυση στην βρεγμένη άσφαλτο.
Το εσωτερικό της είναι μια μείξη από carbon και alcantara, με δύο αγωνιστικά carbon καθίσματα, θήκη για τα κράνη οδηγού και συνοδηγού και πολλά ακόμα.
Η τιμή της στην Ευρώπη θα ανέρχεται στα €249.412 χωρίς τους φόρους.