Η δεύτερη γενιά του GT86 είναι πλέον έτοιμη και ονομάζεται GR86, αποτελώντας το αδερφό μοντέλο του Subaru BRZ, τα οποία εξελίχθηκαν παράλληλα. Το πλαίσιο του GR86 είναι μια εξελιγμένη και βελτιωμένη έκδοση του πλαισίου του GT86, το οποίο χάρη στις νέες επεμβάσεις που δέχθηκε προσφέρει 50% περισσότερη στρεπτική ακαμψία, βελτιωμένη απόκριση στις εντολές που δέχεται από το τιμόνι, αυξημένη κατά 60% πρόσθια πλευρική κάμψη και φυσικά καλύτερη πρόσφυση. Για να κρατηθεί το βάρος χαμηλά, έχουν χρησιμοποιηθεί αλουμινένια μπροστινά φτερά, καπό και οροφή, μια κίνηση που βελτιώνει και το κέντρο βάρους του οχήματος, μεταφέροντάς το πιο χαμηλά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Το συνολικό μήκος του GR86 είναι στα 4.265mm, το πλάτος στα 1.775mm και το ύψος στα 1.310mm, ενώ το μεταξόνιο στα 2.575mm και το βάρος του στα 1.270kg.
Κάτω από το καπό θα συναντήσουμε τον FA24 τετρακύλινδρο boxer κινητήρα των 2.4lt, που αποδίδει 235Ps στις 7.000rpm και 25,5kgm ροπής στις 3.700rpm, με τον κόφτη στροφών να βρίσκεται στις 7.400rpm. Ο κινητήρας συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο των έξι σχέσεων, ή με αυτόματο, επίσης των έξι και το GR86 χρειάζεται 6,3sec για τα πρώτα 100km/h από στάση.
Οδηγικά το GR86 αναμένεται να έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον, αφού διαθέτει πέντε διαφορετικές ρυθμίσεις για οδήγηση εντός πίστας, με την δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης του συστήματος ευστάθειας. Επίσης, το GR86 διαθέτει γόνατα McPherson εμπρός και διπλά ψαλίδια πίσω.
Όσων αφορά την σχεδίαση, διατηρεί το σχήμα του GT86, έχοντας όμως διαφορετικής σχεδίασης εμπρός και πίσω μέρος, με ductail αεροτομή στην θύρα που χώρου αποσκευών, αεραγωγούς στα μπροστινά φτερά που σκοπό έχουν να μειώσουν την πίεση του αέρα στο εσωτερικό των θόλων. Τελείως καινούργιο είναι το ταμπλό, με μια οθόνη των 7in στην θέση των οργάνων, καθώς και μία των 8in στο κέντρο του ταμπλό. Στην οθόνη που βρίσκεται μπροστά από τον οδηγό προβάλλονται διάφορες ενδείξεις, όπως η θερμοκρασία νερού και το g-meter, ανάλογα πάντα με το πρόγραμμα οδήγησης που έχει επιλεχθεί, με το στροφόμετρο να προβάλλεται στο κέντρο της.
Οι πωλήσεις του μοντέλου θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο του 2021 για την γιαπωνέζικη αγορά, ενώ στην Ευρώπη θα έρθει στα τέλη του έτους.