Το Skoda Karoq παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2017 και ήταν το δεύτερο SUV της εταιρείας. Η παραγωγή του γίνεται στην Τσεχία, στην Σλοβακία, την Ρωσία και την Κίνα και παράλληλα είναι διαθέσιμο σε εξήντα χώρες. Φέτος, η Skoda παρουσίασε μια ανανέωση του μοντέλου, που περιλαμβάνει μια πιο σύγχρονη σχεδίαση, πιστή στην φιλοσοφία της εταιρείας, καθώς και νέες τεχνολογίες, μια πληθώρα βιώσιμων υλικών, αλλά και πιο αποδοτικούς κινητήρες. Με την κίνηση αυτή η Skoda θέλει να δώσει μια νέα ώθηση στις ήδη πετυχημένες πωλήσεις του μοντέλου, το οποίο βρίσκεται στην δεύτερη θέση, πίσω ακριβώς από το Octavia.
Εξωτερικά, το νέο Karoq ξεχωρίζει από την φαρδύτερη, εξαγωνική πλέον μάσκα της Skoda, τους πιο λεπτούς προβολείς και πίσω φώτα, ενώ πολλές είναι οι μικρές σχεδιαστικές επεμβάσεις που βελτιώνουν την αεροδυναμική του μοντέλου, ανάμεσά τους μια μπροστινή ποδιά με αεροκουρτίνες, νέες ζάντες αλουμινίου, τα τελειώματα των πίσω παραθύρων και η νέα πίσω αεροτομή. Ο αεροδυναμικός συντελεστής Cd πλέον είναι 0,30, βελτιωμένος κατά 9%. Τα επανασχεδιασμένα φώτα ημέρας, τα οποία τώρα χωρίζονται στα δύο, τονίζουν ακόμη περισσότερο τη δυναμική εμφάνιση του αυτοκινήτου. Η Skoda προσφέρει τεχνολογία full-LED Matrix για τους προβολείς, για πρώτη φορά. Εδώ, δύο μονάδες LED είναι διατεταγμένες η μία πάνω από την άλλη. Παρέχουν μεσαία και μεγάλη σκάλα και δημιουργούν ένα ξεχωριστό σύμπλεγμα τεσσάρων φώτων, ιδιαίτερα στη λειτουργία οδήγησης στο σκοτάδι. Τα πίσω φώτα full-LED στάνταρ ενώ σε κάποιες εκδόσεις και δυναμικά φλας.
Το νέο Karoq έχει μήκος 4.390 mm και πλάτος 1.841 mm. Η κίνηση στους μπροστινούς τροχούς έχει μεταξόνιο 2.638 mm ενώ το μεταξόνιο της τετρακίνησης είναι 2.630 mm. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ είναι ίδια με το προηγούμενο μοντέλο: 521 λίτρα με τα καθίσματα στην προεπιλεγμένη θέση τους και 1.630 λίτρα όταν είναι αναδιπλωμένα. Με τα καθίσματα VarioFlex, το πορτμπαγκάζ μπορεί να χωρέσει 588 λίτρα ή 1.605 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα και 1.810 λίτρα με αφαιρεμένα τα πίσω καθίσματα.
Το εσωτερικό του ανανεωμένου Karoq είναι ακόμα πιο άνετο και πλέον κατασκευασμένο σε μεγάλο ποσοστό από βιώσιμα υλικά. Το νέο, προαιρετικό Eco pack περιλαμβάνει καλύμματα καθισμάτων από vegan και ανακυκλωμένα υλικά, ενώ ο βελτιωμένος ατμοσφαιρικός φωτισμός LED και οι νέες διακοσμητικές λωρίδες στον πίνακα οργάνων και τις επενδύσεις των θυρών δημιουργούν μία αναβαθμισμένη ατμόσφαιρα. Προαιρετικά, το κάθισμα του συνοδηγού μπορεί πλέον να ρυθμίζεται ηλεκτρικά.
Πέντε αποδοτικοί κινητήρες από τη γενιά EVO του Volkswagen Group είναι οι επιλογές για το νέο Karoq. Δύο πετρελαιοκινητήρες και τρεις βενζινοκινητήρες αποδίδουν ισχύ που κυμαίνεται από 110 PS (81 kW) έως 190 PS (140 kW). Ο 2.0 TSI των 190 PS προορίζεται για το Karoq Sportline και αποκλειστικά με κίνηση σε όλους τους τροχούς. Ο 2.0 TDI με ισχύ 150 PS διατίθεται με κίνηση στους εμπρός ή όλους τους τροχούς. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι είτε χειροκίνητο 6-σχέσεων είτε αυτόματο DSG, 7-σχέσεων.
Το ανανεωμένο Karoq προσφέρει ένα εντυπωσιακό ψηφιακό εσωτερικό. Ο πίνακας οργάνων Virtual Cockpit, είναι στάνταρ ψηφιακός, 8 ή 10,25 ιντσών. Τα κορυφαία συστήματα Infotainment είναι ΜΙΒ τρίτης γενιάς, από 6,5 έως 9,2 ίντσες και προσφέρουν χειρισμό μέσω οθόνης αφής ή φωνητικό έλεγχο και σε κάποιες εκδόσεις μόνισμη σύνδεση στο διαδίκτυο ενώ οι ενημερώσεις λογισμικού εγκαθίστανται «over the air».
Βελτιωμένα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας, καθώς και έως και εννέα αερόσακοι (ανάμεσά τους αερόσακοι κουρτίνας και αερόσακος γονάτων για τον οδηγό) εξασφαλίζουν την καλύτερη δυνατή προστασία για όλους τους επιβάτες του Skoda Karoq. Στον βασικό εξοπλισμό ανήκει το Front Assist με Predictive Pedestrian Protection και City Emergency Brake.
Υπάρχει δυνατότητα επιλογής δύο παραλλαγών του Travel Assist, και οι δύο περιλαμβάνουν Predictive Cruise Control, το οποίο χρησιμοποιεί εικόνες από την κάμερα στο παρμπρίζ καθώς και δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης και είναι σε θέση να αντιδράσει έγκαιρα στα όρια ταχύτητας ή στις στροφές.
Το Travel Assist ενσωματώνει πέντε έως οκτώ συστήματα υποβοήθησης, όπως το Predictive Cruise Control, το Adaptive Lane Assist και μια βελτιωμένη έκδοση του Traffic Sign Recognition. Το προαιρετικό σύστημα Crew Protect Assist αντιδρά σε επικείμενες συγκρούσεις για να αποτρέψει ένα ατύχημα ή να ελαχιστοποιήσει τη σοβαρότητα των συνεπειών του.