Οι πρώτες φωτογραφίες είχαν διαρρεύσει ένα χρόνο πριν και οι ανά τον κόσμο petrolheads έκαναν υπομονή σχολιάζοντας παράλληλα τα πιθανά χαρακτηριστικά των μοντέλων και μετά από λίγο καιρό επικεντρώθηκαν στην καινούργια ευμεγέθη μάσκα που είναι και το χαρακτηριστικό των δύο μοντέλων. Οι M3 G80 και M4 G82 είναι πλέον εδώ, χωρίς ίχνος καμουφλάζ και με χαρακτηριστικά που δικαιολογούν πλήρως το λογότυπο της M Division.
Η κίνηση στον σωστό άξονα
Τόσο η Μ3, όσο και η Μ4 θα έχουν την κίνηση στον πίσω άξονα, όπως και οι Competition εκδόσεις τους, που θα ξεκινήσουν την διάθεσή τους στην αγορά τον Μάρτιο του 2021, ενώ λίγους μήνες αργότερα θα κυκλοφορήσουν και οι τετρακίνητες εκδόσεις τους για τις M3 και M4 Competition, με το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης Μ xDrive, το οποίο συναντάμε στις Μ5 και Μ8. Η διαφορά εδώ είναι πως θα υπάρχει η επιλογή Drift mode, που θα κάνει τα αυτοκίνητα αποκλειστικά πισωκίνητα. Το κινητήριο σύνολο που θα βρούμε στα μηχανοστάσια των Μ3 και Μ4, είναι ο εξακύλινδρος S58 των 3.0lt, ο οποίος χάρη στα δύο turbo θα αποδίδει 480Ps στις 6.250rpm και 56kgm ροπής από τις 2.650rpm, μέχρι και τις 6.130rpm, ενώ στις εκδόσεις Competition θα αποδίδει 510Ps και 66kgm ροπής από τις 2.750rpm μέχρι και τις 5.500rpm.
Ο άμεσου ψεκασμού S58 έχει 350bar πίεσης στο κύκλωμα καυσίμου, χρησιμοποιεί ένα εξελιγμένο κύκλωμα ψύξης το οποίο εκτός από το κεντρικό ψυγείο έχει δύο επιπλέον στο μπροστά μέρος των θόλων των τροχών, τα οποία ενεργοποιούνται όταν η θερμοκρασία του κινητήρα ανέβει σε υψηλές θερμοκρασίες. Στις Competition η ψύξη του κινητήρα παίρνει σημαντική βοήθεια από ένα ψυγείο λαδιού με ένα αντίστοιχο να υπάρχει και στην μετάδοση. Το κάρτερ λαδιού είναι χωρισμένο σε δύο τμήματα, με το μικρότερο να είναι αυτό που τροφοδοτεί την αντλία λαδιού και να αναλαμβάνει την λίπανση του κινητήρα, ενώ ταυτόχρονα τροφοδοτείται πάντα με λάδι, ακόμα και σε δυνατούς ρυθμούς οδήγησης με πολλές πλευρικές και διαμήκης επιταχύνσεις.
Οι δύο entry level M, χρησιμοποιούν ένα χειροκίνητο κιβώτιο των έξι σχέσεων το οποίο είναι 25kg ελαφρύτερο σε σχέση με το αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων της ZF, με κωδικό M8HP75, το οποίο θα εξοπλίζει αποκλειστικά τις Competition. Το αυτόματο κιβώτιο υποστηρίζει λειτουργία rev-matching, όπως και manual λειτουργία, με τις αλλαγές να γίνονται είτε από τον επιλογέα, είτε από τα paddles στο τιμόνι.
Οι ζάντες των 18in για τον μπροστά άξονα και των 19in για τον πίσω, φιλοξενούν εξαπίστονες δαγκάνες με δίσκους των 380mm και μονοπίστονες δαγκάνες με δίσκους των 370mm αντίστοιχα, ενώ θα είναι διαθέσιμοι προαιρετικά carbon δίσκοι με χρυσού χρώματος δαγκάνες με διάμετρο στα 400mm εμπρός και στα 380mm πίσω. Οι ζάντες για τις Competition θα είναι στις 19in για τον εμπρός άξονα και στις 20in για τον πίσω και θα χρησιμοποιούν ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S.
Μόλις 4,2sec θα είναι αρκετά για τις Μ3 και Μ4 για να περάσουν τα πρώτα 100km/h, ενώ σε 13,7sec θα έχουν πιάσει τα 200km/h με την τελική τους ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250km/h, ή στα 290km/h με το έξτρα πακέτο M Driver. Οι αντίστοιχες τιμές για τις Competition είναι στα 3,9sec για το 0-100km/h και στα 12,5sec για το 0-200km/h.