Η Audi κλείνει το κεφάλαιο του εμβληματικού της RS 6 Avant με κινητήρες εσωτερικής καύσης, με την συλλεκτική έκδοση GT που θα παραχθεί σε μόλις 660 μονάδες.
Εμπνευσμένο από το πρωτότυπο RS 6 GTO concept του 2020, το GT διαθέτει υπογραμμισμένα επιθετικά χαρακτηριστικά σχεδίασης σε σχέση με τις υπόλοιπες παραλλαγές του RS 6 (Avant και Performance).
Το RS 6 Avant GT διαθέτει αισθητές και σημαντικές διαφορές στο εξωτερικό και στο εσωτερικό του, αυξημένη απόδοση κινητήρα και coilover ρυθμιζόμενη ανάρτηση, αποτελώντας επί της ουσίας την κορυφαία έκδοση του RS 6, λίγο πριν περάσει στη νέα του γενιά και την αμιγώς ηλεκτρική του μορφή.
Στο εξωτερικό του συναντάμε την ανασχεδιασμένη Singleframe μάσκα της Audi και νέους αεραγωγούς με γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα που το κάνουν να δείχνει πιο φαρδύ και πιο χαμηλό. Διαθέτει επίσης νέα γρίλια εισαγωγής, αεροδυναμικά βοηθήματα με πιο αιχμηρή σχεδίαση, ανασχεδιασμένο καπό από ανθρακόνημα, φουσκωμένα φτερά με αεραγωγούς επίσης από ανθρακόνημα και νέες εντυπωσιακής σχεδίασης ζάντες 22in.
Οι αισθητικές διαφορές του συνεχίζονται και με τον ανασχεδιασμένο και πιο εντυπωσιακό πίσω διαχύτη αλλά και την αφαίρεση των ραγών οροφής που υπάρχει στις άλλες του εκδόσεις. Η Audi προκειμένου να τονίσει ακόμα περισσότερο την μοναδικότητα του RS 6 Avant GT, προσφέρει την επιλογή ντυσίματος του αυτοκινήτου με αυτοκόλλητα διαφορετικού φινιρίσματος. Το πρώτο συνδυάζει τα παραδοσιακά χρώματα της Audi Sport σε λευκό αμάξωμα (μαύρο, γκρί και κόκκινο) με επίσης λευκές ζάντες, ενώ η δεύτερη επιλογή συνδυάζει το μαύρο και γκρι αποχρώσεις αυτοκόλλητου, με το γκρι (Nardo) ή το μαύρο (Mythos) χρώμα του αμαξώματός τους. Σε αυτή την περίπτωση και οι ζάντες είναι σε μαύρο γυαλιστερό ή σε μαύρο ματ φινίρισμα.
Στο εσωτερικό του η εικόνα παραμένει ιδιαίτερα όμορφη με σπορ χαρακτηριστικά, με τις αλλαγές να εστιάζονται στις επενδύσεις και το φινίρισμα ορισμένων στοιχείων, καθώς και στην προσθήκη στην κεντρική κονσόλα, πλακέτας με τον σειριακό αριθμό του εκάστοτε αυτοκινήτου.
Ο κινητήρας του RS 6 Avant GT είναι ο twin-turbo V8 TFSI των 4,0l που κινεί και τις υπόλοιπες εκδόσεις του, ωστόσο βασίζεται στην εκδοχή της Performance έκδοσης αποδίδοντας 30Ps παραπάνω από τις «συμβατικές» Avant, φτάνοντας έτσι στους 630 ίππους και στα 86,7kgm ροπής. Οι επιδόσεις είναι εντυπωσιακές και πάλι, με 3,3sec για την επιτάχυνση από στάση στα 100km/h και 11,5sec για τα 0-200km/h, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει στα 305km/h.
Στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του μοντέλου, συναντάμε την τελευταία γενιά του συστήματος τετρακίνησης quattro με αναβαθμισμένo setup. Aυτό διαθέτει κεντρικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που κατανέμει τη ροπή σε ποσοστό 40:60 (εμπρός και πίσω) σε κανονικές συνθήκες, μεταβάλλοντάς το ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης προσφέροντας έως και το 70% εμπρός και έως το 85% πίσω. Το επίσης περιορισμένης ολίσθησης πίσω διαφορικό, είναι κι αυτό ειδικά εξελιγμένο γι’αυτή την έκδοση του RS 6 Avant, ενώ από εκεί και ύστερα το GT διαθέτει κεραμικά φρένα, 8τάχυτο Tiptronic κιβώτιο με βελτιωμένο λογισμικό καθώς και ελαστικά Continental Sport Contact 8 διάστασης 285/30 R22.
Ενισχύοντας τον ειδικό χαρακτήρα του Avant GT, η Audi το προσφέρει με ρυθμιζόμενη coilover ανάρτηση και πιο σφιχτές αντιστρεπτικές συνοδεύοντάς το με οδηγίες για τη ρύθμισή της, ωστόσο δίνει και τη δυνατότητα επιλογής του είτε με την σπορ ανάρτηση RS sport suspension plus με Dynamic Ride Control, είτε με το σύστημα αερανάρτησης RS Air Suspension.
Το Audi RS 6 Avant GT θα είναι διαθέσιμο προς πώληση από το δεύτερο τρίμηνο του έτους, με τιμές που ξεκινούν στην Γερμανία από τις 219.355 ευρώ.