Ακραία… ελαφριά, πιο βελτιωμένη και εμπνευσμένη από τους αγώνες αυτοκινήτου. Η «ριζοσπαστική» Alpine A110 R σχεδιάστηκε για να είναι συναρπαστική στην πίστα αλλά και στον ανοιχτό δρόμο.
Η πρώτη βασική διαφορά της A110 R από τις απλές Alpine δεν φαίνεται και αφορά την μείωση του συνολικού βάρους του σε μόλις 1.082 κιλά (34 κιλά λιγότερα από την A110 S). Επιπλέον η αεροδυναμική της απόδοση έχει βελτιωθεί για μεγαλύτερη κάθετη δύναμη και μειωμένη αντίσταση. Για πρώτη φορά στη σειρά A110, ορισμένα εξαρτήματα (π.χ. το καπό, το πίσω παράθυρο και ο διαχύτης) έχουν επανασχεδιαστεί ειδικά για το νέο μοντέλο. Οι αποκλειστικές βελτιώσεις που έγιναν στο πλαίσιο, μαζί με τον κινητήρα 1.8L 300 ίππων και το εσωτερικό του αυτοκινήτου, ενισχύουν την οδηγική εμπειρία, που έγινε πιο έντονη από ποτέ.
Η A110 R χρειάζεται μόλις 3,9 δευτερόλεπτα για να φτάσει από τα 0-100 χλμ/ώρα και ξεπερνά τα όρια των σπορ αυτοκινήτων. Κατασκευασμένη στη Γαλλία στο Manufacture Alpine Dieppe Jean Redele, αυτό το τελευταίο μοντέλο σηματοδοτεί την αρχή ενός νέου κεφαλαίου για την τεχνογνωσία της μάρκας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Κάθε μέρος του αυτοκινήτου έχει επανασχεδιαστεί για καλύτερη και πιο έντονη αίσθηση στην οδήγηση. Χαμηλότερη, πιο γρήγορη, πιο δυναμική, ενσωματώνει την εμμονή που έχουν οι μηχανικοί να προσφέρουν την καλύτερη οδηγική εμπειρία σε μια πίστα, αλλά και στον ανοιχτό δρόμο.
Χιλιάδες ώρες εργασίας χρειάστηκαν για να βρεθεί η τέλεια ισορροπία ανάμεσα στη σπορ δυναμική και ένα ακόμα πιο ισχυρό πλαίσιο. Η ολοκαίνουργια Alpine A110 R προσφέρει σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και στις στροφές. Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση είναι ακριβώς αυτό που αναζητούν οι λάτρεις, της οδήγησης. Η A110 R είναι ισορροπημένη, παραμένοντας εύκολη στον έλεγχο ενώ κινείται στα όριά της. Η θέση οδήγησης έχει βελτιωθεί με μπάκετ καθίσματα εξοπλισμένα με ζώνες 6 σημείων Sabelt, που θυμίζουν τα πιο έντονα συναισθήματα που νιώθετε κατά τη διάρκεια ενός αγώνα και διαθέτουν απαράμιλλη σταθερότητα για να απολαμβάνετε κάθε στροφή στον ανοιχτό δρόμο. Τέλος και τα τελικά της εξατμισης έχουν αλλάξει ώστε ο ήχος του κινητήρα να αποτίνει φόρο τιμής στη δύναμη που κόβει την ανάσα.