Αυτό είναι το νέο Renault 4 E-Tech

Ταυτότητα Αυτοκινήτου
Μάρκα Renault
Μοντέλο 4 E-Tech
Αυτό είναι το νέο Renault 4 E-Tech

Το Renault 4 E-Tech έχει μήκος 4,14 μέτρα και τοποθετείται στην γκάμα της γαλλικής φίρμας μεταξύ του Clio και του Captur. Το μπροστινό του μέρος ξεχωρίζει για την οβάλ μάσκα, η οποία ενσωματώνει τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα LED μαζί με το φωτιζόμενο σήμερα της Renault. Κοιτάζοντας το από τα πλάγια, δεν έχει καμία σχέση με το παλιό 4, καθώς έχει SUV διαστάσεις, ενώ φέρει ηλιοροφή, δύο ράγες οροφής, τρεις γραμμές πάνω στις πόρτες και την γαλλική σημαία διακριτικά πάνω στα ματ πάνελ. Ωστόσο, διατηρεί τα τραπεζοειδή πίσω παράθυρα, καθώς και τα κάθετα φωτιστικά σώματα πίσω που ενσωματώνουν πλέον σύγχρονη τεχνολογία. Η εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται με τις 18άρες ζάντες, ενώ ο υποψήφιος πελάτης έχει την δυνατότητα να διαμορφώσει το μοντέλο όπως εκείνος επιθυμεί, αφού η Renault δίνει την δυνατότητα να υπάρχει διχρωμία στο εξωτερικό μέρος.

Αυτό είναι το νέο Renault 4 E-Tech

Το νέο γαλλικό μοντέλο έχει βασιστεί πάνω στην πλατφόρμα AmpR Small, η οποία προσφέρει ευελιξία και αυξημένο χώρο εσωτερικού, καθώς και χαμηλό κέντρο βάρους και αυτονομία έως 400Km. Η χωρητικότητα του χώρου απσκευών φτάνει τα 420 κυβικά λίτρα, ενώ το εσωτερικό μέρος διαθέτει έξυπνους αποθηκευτικούς χώρος και αναδιπλούμενο κάθισμα συνοδηγού, το οποίο συναντάται για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό όχημα της Renault. Επίσης, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και το προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Extended Grip εξασφαλίζουν άνετη οδήγηση, τόσο σε άσφαλτο όσο και σε ανώμαλους δρόμους. Επίσης, ο οδηγός επωφελείται από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10.1in μαζί με την οθόνη αφής 10in, η οποία βρίσκεται στο κέντρο της καμπίνας.

Αυτό είναι το νέο Renault 4 E-Tech

Η Renault προσφέρει δύο χωρητικότητες μπαταριών των 40kWh και των 52kWh, με την τελευταία να έχει αυτονομία έως και 400Km. Η μικρότερη μπαταρία προσφέρει αυτονομία έως και 300Km στον κύκλο WLTP, ενώ η απόδοση και η ροπή αγγίζουν τα 122Ps και 22,94Kgm αντίστοιχα. Η ισχυρότερη έκδοση του 4 E-Tech κάνει το σπριντ των 0-100Km/h σε λιγότερο από 8,5sec, ενώ η απόδοση και η ροπή είναι στα 150Ps και 24,98Kgm αντίστοιχα. Θα χρειαστεί μόνο μισή ώρα για να φορτιστεί από το 15% στο 80% σε DC φορτιστή των 100kW.

Το νέο Renault 4 E-Tech θα είναι διαθέσιμο προς πώληση στην αγορά της Ευρώπης την ερχόμενη χρονιά.