Πέρασαν τρία χρόνια από τότε που η Hyundai αποφάσισε να πλαισιώσει την γκάμα των SUV/crossover μοντέλων της με ένα αυτοκίνητο στη βάση των B-SUV. To Bayon βασιζόμενο στο i20 και με μήκος στα 4,18m , μπήκε στην γκάμα της Hyundai ως το μικρό αδελφάκι του Kona, διαγράφοντας έκτοτε μια καλή εμπορική πορεία.
Τώρα το Bayon περνάει στη δεύτερη φάση της ζωής του και έρχεται με νέα χαρακτηριστικά και αναβαθμισμένα στοιχεία για να συνεχίσει να μάχεται στην κατηγορία των κόμπακτ SUV/Crossover.
Αρχικά το ανανεωμένο Bayon στηρίζει και πάλι την ξεχωριστή του σχεδίαση στα αιχμηρά χαρακτηριστικά του, με έντονες γωνίες και ακμές να συνθέτουν το αισθητικό του προφίλ. Η μπροστινή LED μπάρα που ενώνει τα φωτιστικά σώματα αποτελεί το κυρίαρχο χαρακτηριστικό της ανανέωσής του, δημιουργώντας τη φωτεινή υπογραφή Seamless Horizon της Hyundai, όπως την γνωρίσαμε και στο νέο Kona. Από εκεί και ύστερα, ανασχεδιασμένος είναι τόσο ο εμπρός προφυλακτήρας και η μάσκα όσο και ο πίσω προφυλακτήρας, ενώ έχουν προστεθεί νέας σχεδίασης ζάντες 16 και 17in αλλά και 4 νέα χρώματα στη διαθέσιμη παλέτα, ανεβάζοντας έτσι τις επιλογές στις 9, διαθέτοντας επιπλέον προαιρετικά και εκδόσεις διχρωμίας με μαύρη οροφή.
Αναβαθμισμένη τεχνολογία και εξοπλισμός
Στο εσωτερικό του το ανανεωμένο Hyundai Bayon δεν διαφέρει σημαντικά σε αισθητικό επίπεδο, διαθέτει ωστόσο αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας. Ο high-tech αέρας του τονίζεται από την διάταξη δύο οθονών των 4,25in σε ρόλο πίνακα οργάνων (ή προαιρετικά 10,25in) και των 10,25in για το σύστημα infotainment με το τελευταίο να έχει προσθέσει στα χαρακτηριστικά του και εισαγωγή ενημερώσεων over the air. Παράλληλα συνεχίζει να προσφέρει λειτουργίες που ήταν ήδη δημοφιλείς στην προηγούμενη έκδοση, όπως το προαιρετικό ψηφιακό σύμπλεγμα 10,25 ιντσών με δυνατότητα διαμόρφωσης με διαφορετικά γραφικά, ανάλογα με τη λειτουργία οδήγησης, Apple CarPlay και Android Auto, ασύρματο φορτιστή και την πιο πρόσφατη ενημέρωση του Bluelink, συστήματος τηλεματικής.
Νέα προσθήκη αποτελεί και ο LED εσωτερικός φωτισμός της καμπίνας, με τον χρήστη να μπορεί να διαμορφώσει τον χρωματισμό σύμφωνα με τις επιθυμίες του, ενώ γενικότερα έχει δοθεί μεγάλη προσοχή στη βελτίωση του εσωτερικού φωτισμού ούτως ώστε να μεγιστοποιηθεί η άνεση και η ευχαρίστηση των επιβατών του.
Προαιρετικά δε, το ανανεωμένο Bayon μπορεί να εξοπλιστεί και με το premium ηχοσύστημα της Bose με 8 ηχεία και subwwofer, το οποίο με τη σειρά του έρχεται να αναβαθμίσει την ακουστική εμπειρία στο εσωτερικό του.
Τέλος, σε τεχνολογικό επίπεδο, το ανανεωμένο Hyundai Bayon έρχεται με μια σειρά νέων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης, αναβαθμίζοντας έτσι την ήδη πλούσια ομπρέλα συστημάτων που διαθέτει και το υπάρχον μοντέλο.
Με την ίδια ευρεία γκάμα κινητήρων
Με δεδομένο πως δεν υπάρχουν αναφορές σχετικά με τους διαθέσιμους κινητήρες του, το ανανεωμένο Bayon θα στηριχθεί κατά πάσα πιθανότητα στην ήδη υπάρχουσα και πλούσια γκάμα κινητήρων του τωρινού Bayon. Η βασική έκδοση κινητήρα έτσι θα συνεχίσει να είναι αυτή με τον 1,2lt ατμοσφαιρικό κινητήρα των 84Ps, ενώ από εκεί και πάνω αναλαμβάνουν οι υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις του 1,0lt κινητήρα με ή χωρίς ήπια υβριδικό σύστημα και απόδοση 100PS σε συνδυασμό με χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο ή 7τάχυτο διπλού συμπλέκτη, ενώ στην κορυφή της γκάμας του θα βρίσκεται και πάλι ο ίδιος 1.000άρης κινητήρας με 120 ίππους και αποκλειστικά 48βολτη ήπια υβριδική λειτουργία.