Τα επόμενης γενιάς EV της Mini θα είναι πισωκίνητα

Τα επόμενης γενιάς EV της Mini θα είναι πισωκίνητα

Η επόμενη γενιά ηλεκτρικών Mini θα μπορούσε να εγκαταλείψει την κλασική της εμπροσθοκίνητη διάταξη και να γίνει πισωκίνητη, λόγω της υιοθέτησης μιας νέας πλατφόρμας από τον Όμιλο BMW. Η νέα "Gen6" 800-volt αρχιτεκτονική, που αναπτύχθηκε από την BMW, θεωρείται ένα μεγάλο τεχνολογικό άλμα σε σχέση με τα σημερινά ηλεκτρικά οχήματα. Προσφέρει αυξημένη αυτονομία, ταχύτερη φόρτιση και μειωμένο κόστος παραγωγής. Η νέα πλατφόρμα θα κάνει το ντεμπούτο της τον Σεπτέμβριο με τη νέα γενιά του BMW iX3, που βασίζεται στο πρωτότυπο Vision Neue Klasse SUV, και στη συνέχεια θα χρησιμοποιηθεί σε όλα τα επόμενα ηλεκτρικά μοντέλα των BMW, Rolls-Royce και Mini.

Ωστόσο, η υιοθέτησή της από το Mini φέρνει μια σημαντική αλλαγή. Μέχρι σήμερα, το Mini παρέμενε πιστό στην εμπροσθοκίνητη διάταξη, ακολουθώντας τη φιλοσοφία του πρωτότυπου μοντέλου της δεκαετίας του ’60. Όμως, λόγω της διαμόρφωσης της νέας πλατφόρμας, τα μοντέλα με έναν κινητήρα μπορούν να έχουν το σύστημα μετάδοσης μόνο στον πίσω άξονα. Αυτό συμβαίνει επειδή ο Electric Excited Synchronous Motor (EESM) της BMW είναι ο μοναδικός διαθέσιμος ηλεκτροκινητήρας με ενσωματωμένο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο τοποθετείται αποκλειστικά μεταξύ των πίσω τροχών.

Αν αυτό επιβεβαιωθεί, τα επόμενα ηλεκτρικά Mini δεν θα έχουν μόνο μεγαλύτερη απόδοση και αυτονομία, αλλά και μια πιο οδηγοκεντρική, σπορ αίσθηση, λόγω της πισωκίνητης διάταξης.