Η Mercedes παίρνει έγκριση για κυκλοφορία αυτοκινήτων με αυτονομία επιπέδου 3

Η Mercedes παίρνει έγκριση για κυκλοφορία αυτοκινήτων με αυτονομία επιπέδου 3

Η Mercedes-Benz ανακοίνωσε ότι έλαβε έγκριση από τις ρυθμιστικές αρχές για τη λειτουργία της αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 στους δρόμους της Νεβάδα. Αυτό την κάνει την πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που αποκτά τέτοια έγκριση στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Η αυτοκινητοβιομηχανία έκανε την ανακοίνωση στην CES, σύμφωνα με το Autonews. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη στη Mercedes S-Class και στην ηλεκτρική EQS. Σύμφωνα με το SAE International, η αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3 επιτρέπει σε ένα όχημα να κινείται χωρίς την βοήθεια οδηγού υπό περιορισμένες συνθήκες. Όταν συμβεί αυτό, ο οδηγός μπορεί να ασχοληθεί με κάτι άλλο να πάρει τα μάτια του από το δρόμο και τότε : «το άτομο, που κάθεται πίσω από το τιμόνι δεν θεωρείται ότι οδηγεί».

Το σύστημα Drive Pilot της Mercedes, ωστόσο, λειτουργεί μόνο σε ταχύτητες έως και 64 χλμ/ώρα. Αυτό σημαίνει ότι θα χρησιμοποιείται κυρίως κατά τη διάρκεια κυκλοφοριακής συμφόρησης. Αν και αυτό δεν είναι μία πλήρης αυτονομία, σημαίνει τουλάχιστον ότι ένας οδηγός θα μπορούσε να απαντά στα email ή να απομακρύνει την εστίασή του από το δρόμο κατά τη διάρκεια της μετακίνησης του.

Ωστόσο, το άτομο στη θέση του οδηγού δεν μπορεί να αποκοιμηθεί, επειδή το αυτοκίνητο μπορεί να του «ζητήσει» να αναλάβει τον έλεγχο ανά πάσα στιγμή. Εάν ο οδηγός δεν ανταποκριθεί στο όχημα εντός 10 δευτερολέπτων, θα ακινητοποιηθεί προοδευτικά.

Αν και ορισμένες εταιρείες έχουν αρχίσει να λειτουργούν πλήρως αυτόνομα οχήματα σε μέρη όπως το Σαν Φρανσίσκο, αυτά χρησιμοποιούνται ως ρομποταξί . Το Drive Pilot της Mercedes, απευθύνεται σε οχήματα πελατών.

Μετά τη Νεβάδα, η Mercedes είπε ότι σκοπεύει να αναζητήσει παρόμοια πιστοποίηση στην Καλιφόρνια. Αν και νέα στις ΗΠΑ, η αυτοκινητοβιομηχανία προσφέρει ήδη το Drive Pilot στην Ευρώπη. Στη Γερμανία, είναι μια επιλογή που κοστίζει 5.000 € στην S-Class και 7.430 € στην EQS .

Επιπλέον, στο Drive Pilot, η Mercedes είπε ότι η λειτουργία Automatic Lane Change θα κυκλοφορήσει και στη Βόρεια Αμερική φέτος. Το σύστημα επιτρέπει στα οχήματα να αλλάζουν λωρίδα ενώ είναι ενεργοποιημένο το cruise control.